ملزومات برنامه نویسی زامارین

ملزومات برنامه نویسی زامارین

سلام تواین پست میخوام ملزومات برنامه نویسی زامارین براتون توضیح بدم. اگر هنوز با زامارین آشنا نیستید ، بهتون پیشنهاد میکنیم به این پست برای آشنایی بیشتر مراجعه کنید.

برای نصب ملزومات برنامه نویسی زامارین ما هفت تا مرحله داریم که به صورت زیر هستند:

 

ملزومات برنامه نویسی زامارین

تو مرحله اول ما باید visual studio نصب کنیم . ویژال استدیو IDE معروف شرکت مایکروسافت است که برای تولید وبسایت ها ، وب اپلیکیشن ها و اپلیکیشن های ویندوزاستفاده می شود . ما تو این دوره از نسخه Community ویژال استدیو2015 که رایگانه استفاده می کنیم. (اصلا نیازی به نصب نسخه های pro یا Enterprise ندارید این نسخه تمامی امکانات رو دراختیارتون قرار میده )
مرحله بعدی نوبت نصب (JDK (Java Development Kit یا کیت توسعه جاواست که از زمان معرفی جاوا ، پراستفاده ترین کیت توسعه نرم افزاری است.
در مرحله سوم نوبت نصب (Android SDK (software development kit یا کیت توسعه نرم افزاری اندرویده که در برنامه نویسی اندروید با اندروید استدیو هم از همین SDK استفاده میشه.
مرحله چهارم نصب (NDK (Native Development Kit یا کیت توسعه بومی اندرویده که کارش تزریق اسمبلی های دات نت داخل کتابخانه های بومی است که زامارین در پشت صحنه از این استفاده میکنه .
مرحله پنجم که نصب (Gtk# (GIMP Toolkit است که یک کتابخانه به زبان سی است وهدفش ارائه ابزارهای برای طراحی واسط کاربری با کیفیت و سرعت بالاست.که نصبش ضروری نیست چون ما داریم از ویژال استدیو استفاده می کنیم.
تو این مرحله نوبت به نصب خود زامارین میرسه که حداقل روی ویژال استدیو 2013 نصب میشه.
و در مرحله اخر باید یک حساب کاربری (که رایگانه) در سایت زامارین درست کنید (xamarin.com) و اونو داخل ویژال استدیو وارد کنید.
لینک دانلود پیش نیاز ها در زیر قرار داره و شما می تویند به صورت رایگان دانلود کنید.

دیدگاه (0)

کسب رتبه 0 ستاره ، از 5 ستاره ، از مجموع 0 نظر ثبت شده
هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
امتیاز به این پست:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما
برچسب ها:

مطالب مرتبط

تا کنون بیش از 850 عنوان طرح توجیهی نوشته ایم

با افتخار آماده نگارش طرح پروژه شما هستیم

درباره ما

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و استارتاپ ها تخصص طرح نویس می باشد. طرح نویس به عنوان مجموعه مشاوره سرمایه گذاری وابسته به بیتوگروپ و با همکاری تیم های تخصصی و بکارگیری نیروهای مجرب و کاردان به انجام خدمات مشاوره در راه اندازی کسب و کار به سرمایه گذاران می پردازد.
تهران، دانشگاه امیرکبیر

ایمیل : tarhnevis@gmail.com    اینستاگرام: tarhnevis.co

شماره های تماس: 02191301868 - 09136717173

 

 

شبکه های اجتماعی

نماد

طرح نویس، مرجعی برای تهیه و نگارش طرح توجیهی، مطالعات امکان سنجی و تحلیل بازار | کليه حقوق اين سايت متعلق به طرح نویس می باشد.

طرح نویس